Házirend

A Zuglói Babahordozó Klub alkalmait azért szervezzük, hogy a hasonló szemléletű családok rendszeresen találkozhassanak és különböző témákban (hordozás, szoptatás, válaszkész gondoskodás, együtt alvás, mosható pelenkázás, környezettudatos- valamint egészséges életmód, várandósság, szülés stb.) beszélgessenek, előadásokat hallgassanak, tapasztalatokat cseréljenek és ismerkedjenek.

1. A terembérleti hozzájárulás 2023. február 1-től 2000 Ft résztvevőnként (családonként: egy babához vagy ikerpárhoz tartozó közvetlen hozzátartozók (anya, apa, nagyszülők, testvérek)) és alkalmanként, amit terembérletre, klubos beruházásokra fordítunk. Ezt kérjük érkezéskor készpénzben befizetni.
2. A Zugló Babahordozó Klub eseményein lehetőség van arra, hogy a Klub hordozóeszközeit a klubtagok kipróbálják, a kötésekkel, eszközökkel kapcsolatosan kérdezzenek. Felhívjuk azonban a figyelmet arra, hogy személyre szabott konzultációt, amely magában foglalja a kötés/kötések megtanítását, az eszköz pontos, biztonságos beállítását csak a család otthonában, előre egyeztetett időpontban és áron tudunk biztosítani. További információk a Zuglói Babahordozó Klub által kiadott Segítségnyújtás irányelveink dokumentumban olvashatók (elérhető a Zuglói Babahordozó Klub facebook oldalán, ill. blogján).
3. Próba közben a hordozóeszköz nem rendeltetésszerű használata, illetve a hiányos gyakorlati tudás vagy a hordozási tanácsadó útmutatásainak nem követése miatt bekövetkező balesetekért a felelősséget nem vállaljuk, az eszközben emiatt keletkezett kárért a kárt okozó teljes mértékben saját maga felel.
4. A Zuglói Babahordozó Klub hordozási tanácsadóin kívül más nem folytathat tanácsadói tevékenységet a klubban. Kérjük, gyakorlat nélkül egymásra (sem barátnőre, sem rokonra!) ne kössék látogatóink az általunk bemutatott kötéseket, mert ebben az esetben nem tudunk felelősséget vállalni a baba biztonságáért! A segítségnyújtásról, tanácsokról videó-, illetve hangfelvétel készítése tilos.
A demobabák a Zuglói Babahordozó Klub tulajdonát képezik, a hordozási tanácsadók munkaeszközei. Minőségük, értékük tekintetében kérjük, csak hordozási tanácsadóink felügyelete mellett, indokolt esetben használják látogatóink.
5. A Zuglói Babahordozó Klubban pénzmozgással együtt járó adásvételi tevékenység nem folyhat, kivéve az előadások kapcsán előre meghirdetett rend szerint. Pénzmozgással nem járó átadásra, átvételre természetesen van lehetőség a klub résztvevői között.
6. A Zuglói Babahordozó Klubban tartott foglalkozásokon a gyermekek a szülőkkel együtt vesznek részt. A gyermekek testi épségéért minden esetben a kísérő szülő felel, felügyeletüket önmaga köteles ellátni.
7. Beteg gyermeket kérjük, ne hozzon a szülő a klubba, nehogy megfertőzze a többieket!
8. Az értékeket a résztvevők ne hagyják őrizetlenül, mert ezek eltűnéséért nem tudunk felelősséget vállalni. 
9. A Klubban kúszó-mászó babák is megfordulnak, ezért kérjük a résztvevőket, hogy a foglalkozásokra hozzanak magukkal zoknit, vagy váltócipőt, papucsot, amit az utcai cipő helyett viselhetnek a teremben.
10. Az előadások legkésőbb 10:10 órakor kezdődnek, ez idő alatt kérjük, hogy a résztvevők lehetőség szerint maradjanak a teremben.
11. Előadások alkalmával kérjük, hogy a résztvevők minél kevesebb zajjal legyenek! Mivel babaklubban vagyunk, a gyermekeket nem lehet lehalkítani, de mi, felnőttek próbáljunk meg csendben lenni, és figyelni a saját gyermekünkre. Aki beszélgetni szeretne, az kimehet az előtérbe, de tiszteljük meg az előadót azzal, hogy lehetőség szerint csendben odafigyelünk!
12. Kérünk mindenkit, hogy nagyon vigyázzon a tisztaságra! Bögrében, pohárban italt, ill. morzsálódó ennivalót ne vigyünk be a terembe, azokat a résztvevők a folyosón vagy a recepción fogyasszák, a gyermekeket inkább itatós pohárból kínálják. 
13. Kérjük látogatóinkat, hogy anyatársaikat, az ő babagondozási-, gyermeknevelési-, hordozási-, táplálási szokásait ne minősítsék! Nem ismerhetjük a másik család élethelyzetét, előtörténetét, mentalitását, lehetőségeit, igényeit. Mind szeretjük a gyermekeinket, mind a lehető legjobbat szeretnénk nekik biztosítani.
14. A terem és az ott található játékok épségére vigyázzunk!
15. Kérjük a résztvevőket, hogy segítsenek a klub végeztével elpakolni, rendet tenni a teremben, folyosón! 
16. Természetesen tilos a dohányzás. Kijelölt dohányzóhely az épület előtt található.
17. Babakocsival az előtérben, illetve az udvarban lehet parkolni.
Kérdés, probléma, panasz esetén fordulj hozzánk bizalommal!

A Zuglói Babahordozó Klub tanácsadói 2022.04.01-től:
Mátyus Éva
Molnár Gabriella
Török Ágnes